PILEĆE ROLNICE

PILEĆE ROLNICE
PILEĆE ROLNICE

Potrebno je:

500 g belog mesa
100 g blitve
2 paprike
100 g kačkavalja
100 g šunke
1 kašika začina

Za przenje rolnica:
2 kašike integralnog brašna
1/2 kašičice aleve paprike
1 kašičica začina
1/2 kašičice mirođije

Priprema:

Iseći šnicle i pomalo ih izlupati tučkom, začiniti zatim na svakoj šnicli (ja sam imala 4 veće šnicle) staviti iseckanu blitvu preko blitve staviti šunkaricu, zatim štapić kačkavalja i štapić paprike (ja sam imala kiselu papriku pa sam nju isekla, a može i sveža). Sve uviti u rolat i ako je potrebno zakačiti čačkalicom.

U posudi u kojoj ćemo da valjamo rolnice stavimo dve kašike integralnog brašna, pola kašičice aleve paprike, malo bibera i jednu kašičicu začina i pola kašičice mirođije, sve dobro izmešati pa rolate valjati u tu praskastu smesu.



PILEĆE ROLNICE

Comments

Popular posts from this blog

POSNA TROBOJNA OBLANDA

Dijanine kiflice

POSNA OBLANDA SA KEKSOM