Etno Posuđe Govedarica


Ako želite i Vi da kuvate kao ja zdravo i kvalitetno poručite posudje Govedarica !!!!!!

 Etno Posuđe Govedarica



Zahvaljujući porodici Govedarica  etno posudje neće tako lako otići u zaborav.
Još od davnina ovakva izrada posudja negovala se jer doprinosi zdravijoj i kvalitetnijoj ishrani ljudi.
Veoma je postojana na visoke temperature i odličnog je kvaliteta. 
U njen fantastičan kvalitet i ja sam se uverila pripremajući hranu u pekaču gde sam i ispekla hleb. O ukusu i mirisu ne treba da pišem.... nezna se šta je lepše miris ili ukus hrane iz pekača...
Sa velikim sam zadovoljstvom pripremala hranu u dobijenom pekaču kako glavnog jela tako i hleba i uverila sam se veoma brzo da je ukus hrane nezamenljiv...
Iako je hrana u ovom  posudju veoma zdrava i kvalitetna nesmem da zaboravim a da ne pomenem i dizajn ovog posudja.... svaki proizvod je ručno oslikan i svaki je za sebe pravo malo blago.
Predivno ukrašena posudja koja i kada se ne koriste  kuhinji daju novi sjaj.
Ako želite kvalitetetan , zdrav i ukusan obrok od srca preporučujem etno posudje Govedarica..... Kuvajmo zajedno !!!!!

stranica na fejsbuku..Etno Posudje Govedarica


 Etno Posuđe Govedarica

Comments

Popular posts from this blog

POSNA TROBOJNA OBLANDA

Dijanine kiflice

POSNA OBLANDA SA KEKSOM